13067
Book
In basket
Książka, która oddajemy do rąk Czytelnika, różni się zasadniczo od większości dotychczasowych opracowań, poświęconych pszczołom i produkcji pasiecznej. Różnica polega na innym podejściu do pszczelarstwa. Traktujemy je bowiem jak biznes. Uważamy, że duże pasieki mogą stanowić godziwe źródło dochodu dla pszczelarzy i ich rodzin. Wykazujemy, że dobrze zorganizowana i profesjonalnie prowadzona pasieka może przynosić zyski.
Wykazujemy także jakie działania należy podjąć, by korzystnie sprzedawać produkty pszczele. Definiujemy podstawowe pojęcia z zakresu marketingu i podajemy konkretne przykłady działań marketingowych. Zasadniczym celem, jakie chcemy osiągnąć jest wskazanie kierunków rozwoju pszczelarstwa. Pragnęlibyśmy, aby przedstawione w książce wyniki naszych badań, zachęciły pszczelarzy do zmiany sposobu gospodarowania.
Availability:
Ślemień Wypożyczalnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 636/639 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibiografia na stronach 130-136.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again